Reklamation

Reklamation

Opdager du en fejl eller mangel ved varer købt hos vag-dele.dk onlineshop, skal du rette henvendelse til os snarest muligt, og inden en måned efter at du har opdaget fejlen.

Du har to års reklamationsret efter du har fået varen udleveret. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, vag-dele.dk har stillet dig i udsigt.

Du kan som forbruger vælge om varen skal repareres eller byttes. Undtagelsen til denne hovedregel er, hvis ombytning er umulig eller vil medføre uforholdsmæssige store omkostninger for vag-dele.dk.

Er reklamationen berettiget refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. 

Send varen sammen med en kopi af fakturaen og en kort beskrivelse af fejlen til:

Vag-dele.dk Toftlund Autocentral

Melvang 1a
6520 Toftlund

kontakt os gerne først: kontakt@vag-dele.dk

Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Alle vores varer vil blive undersøgt at tekniker og mekanikere ved defektheder, og det vil til en enhver tid vise sig hvis fejlen er opstået som følge af misbrug, eller i forbindelse fejlhaftig montering af ikke uddannede fagfolk. Bemærk at hvor der forefindes monteringsvejledning skal disse følges. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os 🙂

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage. Få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger, hvis ikke denne sendes forbeholder vi os retten, ikke at erstatte returfragtomkostningerne.